Vine a celebrar la Liga Endesa amb els campions!
Valencia Basket ha alçat el títol de la Lliga Endesa per segona vegada en la seua història, després d'imposar-se per 3-1 en l'eliminatòria final al Barça, posant així el final perfecte per a una temporada històrica. Ara arriba el moment de gaudir del títol, i la pista principal del Roig Arena serà l'espai per a acollir les celebracions d'esta gesta de l'equip i cos tècnic al costat de l'afició. L'entrada serà lliure i gratuïta fins a completar l'aforament disponible i es realitzarà per les portes C (graderies) i D (pista).
L'accés obrirà les seues portes a les 19:00h de la vesprada i a les 20:00h començarà l'acte. En ell parlaran els protagonistes del títol de lliga, hi haurà música, imatges inèdites de la celebració i moltes sorpreses més. A més, si tens sort, podràs tindre un paper molt especial en la celebració. Vas viatjar a Barcelona a animar a l'equip? Estigues molt atent perquè el club realitzarà un sorteig entre tots els que el van fer i en cas de guanyar-lo, podràs viure l'esdeveniment d'una forma única.
No perdes l'oportunitat de viure una nova fita en la història del Club, en la qual serà la celebració de la segona Lliga Endesa taronja!
Notícies Veure totes
Notícies Veure totes